måndag 26 april 2010

Praktikanten säger hej .)


Camilla Nyman här. 21 år, är uppväxt och bor i Malmö.
Det är jag som kommer vara praktikanten här på Upsweden.

Jag läser kreativ marknadsföringen, en KY-utbildning vid Academedia Masters i Malmö.

När jag inte gör det så hittar ni mig ute på fotbollsplanen, bakom
karaokebåset på Breeze eller hemma i soffan med vänner.

Min lediga tid sitter jag gärna ner vid min keyboard för att spela och
sjunga.

Ett av mina uppdrag som praktikant är att marknadsföra ett band.
Det var inte lätt att välja och därför har nu ett band blivit till tre.

Så låt mig presentera vinnarna med motiveringar.

The Slide

Er motivation visar engagemang, kreativitet och framförallt beredskapen på
hårt egenarbete. Er målinriktade inställningen och att ni är samspelta som
band fick mig att fastna för er och hjälpa er att nå ut.

Sara Thuresson

Genom att visa att hon satsar på sin musik helhjärtat och med en passion som
smittar av sig är hon en av musikerna som jag ska marknadsföra.
Sara visar även ett stort engagemang och viljan för att jobba hårt för att nå ut med sin musik.

Idas Apolonia

Er unika musikstil gjorde att även ni blev en av vinnarna.
Att ni redan nu lägger ner mycket tid på marknadsföring och med det har byggt upp för ett bra förarbete gör att jag tror att vi tillsammans kan hitta nya vägar som får er att lyckas.

Tack för alla bidragen!

//

Camilla Nyman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar